فروش ویژه تشک تخت به صورت نقد و اقساط با چک بدون بهره

گارانتی تشک رویال
تصویر انواع تشک های بیمارستانی رویال
تصویر انواع باکس تشک رویال

خدمات و گارانتی ما

نویسنده: مدیریت سایت

تشک رویال

گارانتی و خدمات پس از فروش

 

در حال حاضر برندهای مختلفی در کشور ایران وجود دارند که اقدام به ارائه تشک های مختلف به بازار کرده اند. برند رویال یکی از شناخته ترین برندهایی است که اقدام به تولید تشک هایی با کیفیت بسیار بالا کرده است. فروشگاه تشک رویال امکان خرید بهترین تشک های رویال را به صورت خرید مستقیم از کارخانه فراهم نموده است. اگر قصد خرید به قیمت عمده را دارید و همچنین می خواهید که اقدام به خرید تشک اصل کنید، حتما به یکی از نمایندگی های فروشگاه تشک رویال مراجعه کنید یا خرید اینترنتی رویال اوریجینال را تجربه کنید.

همه محصولات رویال دارای گارانتی بی قید و شرط می‌باشد. برای برخورداری از خدمات پس از فروش و ضمانت نامه تنها کافیست فاکتور فروش تاریخ دار و مهر شده را به همراه کارت ضمانت به ما و یا نمایندگی‌های ما تحویل دهید. محصولات ما به ویژه تشک رویال بسته به نوع آن بین 12 تا 120 ماه دارای گارانتی هستند. مدت زمان گارانتی تشک ها دارای دو بازده زمانی تعویض و تعمیر میباشد. در بازه زمانی اول تعویض، که کلیه هزینه ها به غیر از حمل و نقل با شرکت تولید کننده و در بازه زمانی دوم تعمیر کلیه هزینه ها به عهده خریدار می باشد.


مواردی که خارج از ضمانت می‌باشند:

  • آسیب دیدگی به دلیل حمل و نقل و جابجایی نادرست
  • آسیب دیدگی فنرها که ناشی از فشار اشیا سنگین باشد
  • پاره شدن رویه تشک در اثر برخورد با اشیا تیز و برنده
  • قرار دادن وسایل گرکازا مانند اتو بر روی تشک
  • قرار دادن تشک در تخت‌های کوچک و ناهموار
  • آسیب دیدگی ناشی از شستشوی تشک

 

توجه: ابعاد کلیه تشک‌ها با تلورانس 3 سانتی متر می‌باشد.

 

تشک اصل رویال و یا فیک؟!

همه مزیت های تشک خوشخواب که برای کاهش درد کمر ذکر شد، تنها زمانی اتفاق خواهد افتاد که شما بتوانید یک تشک اصل رویال را خریداری کنید، نه یک تشک فیک! حتما این نکته را مد نظر داشته باشید که تشک های اصل رویال درمان کننده بیماری های شما هستند؛ اما تشک های فیک رویال باعث می شوند که بیماری شما مجدد عود پیدا کند.بنابراین، قبل از اینکه بخواهید یک تشک رویال را خریداری کنید، حتما در رابطه با فروشگاه تشک رویال مد نظر خود دقت داشته باشید و تنها زمانی اقدام به خرید تشک اصل رویال کنید که از فروشگاه مد نظر خودتان مطمئن باشید.

 

تماس با کارشناس فروش